Auteur Topic: Roadbook Assisstance programma  (gelezen 875 keer)

STXrider

• Actief Lid
  • **
Roadbook Assisstance programma
« Gepost op: augustus 03, 2019, 02:26:10 pm »
    Is er iemand die bekent is met dit programma, te vinden op internet?

Mij gaat het eigenlijk niet zo om het programma, want Roadtracer doet het goed. Echter de keuze van icons is volgens mij veel groter dan dat Roadtracer aanbied.

• Vraag is dan ook zijn die icons te kopieeren? Zou mooi zijn als je ze zou kunnen gebruiken, want die zijn dan allemaal van dezelfde grootte.
      _
    • Ja, ik weet dat je zelf aan de slag kan met paint, maar het geval doet zich voor dat de afmetingen soms niet hetzelfde krijgt. Of heeft iemand er een truukje voor om afbeeldingen op een gelijk formaat te krijgen?
      _
    • Dit vind ik eigenlijk het enige nadeel van het bedrijf Tripy. Het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld gebruik zou kunnen maken van een databank voor de gangbare symbolen die men op de weg gebruikt.

Ik zie wel of er reacties komen  :)
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4

Polleke

• Actief Lid
  • **
Re: Roadbook Assisstance programma
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2019, 11:11:43 pm »
Tripy is bezig met een database te maken met klaar gemaakt waypoints,met symbolen er in,ze hebben op facebook gevraagd zoveel mogelijk pictogrammen en roadbooks met afbeeldingen in door te sturen.
Dat zal natuurlijk nog even duren want daar zal veel tijd inkruipen om dat te realiseren .
ps.schrijffouten mag je houden,ik ben blij dat ik ze kwijt ben

Polleke

• Actief Lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: augustus 04, 2019, 02:41:30 pm »
Als de link opent en dan op de foto klikt kom je op de juiste facebook pagina terecht

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTripyGPS%2Fposts%2F1963401140402579&width=500
ps.schrijffouten mag je houden,ik ben blij dat ik ze kwijt ben

Eagle

• Administrator
  • Actief Lid
« Reactie #3 Gepost op: augustus 05, 2019, 11:04:41 am »
Allez, er beweegt dan toch nog iets bij Tripy. Ik had het bijna opgegeven.