Auteur Topic: Leo uit Uden (NL)  (gelezen 68 keer)

Leo

• Forumlid
  • *
Leo uit Uden (NL)
« Gepost op: april 28, 2018, 03:03:56 pm »
Hoi allen hier,

Sorry dat ik eerst binnen viel met een vraag en toen die opgelost was met behulp van de leden hier (THX !) ik pas zag dat er een voorsteltopic was. :-[ :-[

Ik heb mijn tripy 2 reeds lange tijd geleden 2e hands gekocht om te gebruiken voor offroadritten echter kort daarna bedacht ik me dat een mooie 3 weekse motorreis over asfalt en offroad leuker was en het offroadrijden is er niet meer van gekomen sindsdien omdat ik begonnen ben met de voorbereidingen van de reis. Motor zoeken / aanpassen voor de reis / campingspullen kopen enz enz enz

Nu is het tijd om de route uit te gaan zetten en de tripy kwam weer tevoorschijn en toen moest ik hulp zoeken  ;) vandaar dat ik nu hier ben.

Roadtracer draait inmiddels en nu het programma leren te gebruiken.

Groeten,
Leo

STXrider

• Actief Lid
  • **
Re: Leo uit Uden (NL)
« Reactie #1 Gepost op: april 29, 2018, 05:51:59 pm »
Welkom  :D Leo,
Leuk Leo, dat je je even voor hebt gesteld.

In principe stelt het maken van een route niet zoveel voor, maar het zijn allemaal weetjes........ en Roadtracer reageert en rekent helemaal anders dan andere navigatiemiddelen. Waar hij in uitblinkt is zijn eenvoud, en duidelijke scherm. je kan ook hele lange etappes erop zetten, die je bij TT of Garmin in 2 delen moet doen. Ik zou voordat je een reis gaat maken eens testen hoelang je batterij mee gaat, via een paar toertochten. Ik heb mijzelf veel geleerd door alle youtube filmpjes te kijken, routes maken, uit proberen en rijden.

Veel plezier met de Tripy, en vragen staat vrij hier  ;) ;D
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4