Auteur Topic: Veranderen van startpunt  (gelezen 3267 keer)

JvW

• Forumlid
  • *
Veranderen van startpunt
« Gepost op: september 21, 2017, 09:21:51 pm »
Hallo allemaal,
ik heb een bestaande route (een cirkel route met hetzelfde begin en eindpunt), nu wil ik dezelfde route opnieuw gebruiken maar met een ander begin en eindpunt.
Is er een mogelijkheid om dit eenvoudig aan te passen of moet ik de route opnieuw maken? Het startpunt zou nu bij WP 71 moeten beginnen en ook weer eindigen.

Wie heeft er een oplossing? Alvast bedankt

STXrider

• Actief Lid
  • **
Re: Veranderen van startpunt
« Reactie #1 Gepost op: september 23, 2017, 09:19:12 am »
volgens mij kan je als je met de cursor op het sartpunt gaat staan (aanklikken), en dan rechtermuis klik en dan verplaatsen kiezen.
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4

Polleke

• Actief Lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: september 23, 2017, 11:41:04 pm »
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest,maar helaas je zal de route moeten overschrijven
ps.schrijffouten mag je houden,ik ben blij dat ik ze kwijt ben

tjoeze

• Forumlid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: september 25, 2017, 11:13:37 am »
eventjes dit item kapen...sorry TS!

Hoe kan je gemakkelijk een route in omgekeerde richting krijgen?
Ga er vanuit dat je een route hebt van A naar B, en je wil op een bepaald moment de route omdraaien van B naar A.
Kan je dit gemakkelijk doen in Roadtracer?

Polleke

• Actief Lid
  • **
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2017, 02:07:24 pm »
Nee,in roadtracer kan je de route niet omkeren,je zal die moeten overtekenen

STXrider

• Actief Lid
  • **
« Reactie #5 Gepost op: oktober 03, 2017, 07:31:34 pm »
Nee hoor!
Indien je een route hebt gemaakt, dan kan je dezelfde route ook weer via de Tripy terugrijden. Dit heb ik heb zelf eens toegepast en geen probleem voor de Tripy  ;D.

STXrider

• Actief Lid
  • **
« Reactie #6 Gepost op: oktober 03, 2017, 07:49:17 pm »
Hallo allemaal,
ik heb een bestaande route (een cirkel route met hetzelfde begin en eindpunt), nu wil ik dezelfde route opnieuw gebruiken maar met een ander begin en eindpunt.
Is er een mogelijkheid om dit eenvoudig aan te passen of moet ik de route opnieuw maken? Het startpunt zou nu bij WP 71 moeten beginnen en ook weer eindigen.

Sorry, ik dacht in 1e instantie dat je alleen het startpunt wilde verleggen  :-[ (niet goed gelezen).

• Polleke heeft gelijk, indien je in de route ergens anders het start en eindpunt wilt hebben zal je de route opnieuw moeten tekenen.
  • Andere oplossing waarbij je niets hoeft aan te passen is gewoon naar de route toerijden waar je wilt beginnen, je rijd immers dezelfde route. Daar pikt de Tripy de route vanzelf op. Kom je bij het eindpunt, dan zal je de route weer op moeten starten of de Tripy pakt de route weer op vanaf de start. Dit weet ik niet zeker.

Polleke

• Actief Lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: oktober 04, 2017, 04:45:37 pm »
Nee hoor!
Indien je een route hebt gemaakt, dan kan je dezelfde route ook weer via de Tripy terugrijden. Dit heb ik heb zelf eens toegepast en geen probleem voor de Tripy  ;D.
De vraag was of dat in Roadtracer mogelijk is,op de Tripy is dit mogelijk,maar niet in roadtracer

tripyrider

• Actief Lid
  • **
  • Goed begonnen is .......half gewonnen
« Reactie #8 Gepost op: november 25, 2017, 01:12:27 pm »
Hallo allemaal,

Sorry, ik dacht in 1e instantie dat je alleen het startpunt wilde verleggen  :-[ (niet goed gelezen).

opnieuw laden
    • Polleke heeft gelijk, indien je in de route ergens anders het start en eindpunt wilt hebben zal je de route opnieuw moeten tekenen.
    • Andere oplossing waarbij je niets hoeft aan te passen is gewoon naar de route toerijden waar je wilt beginnen, je rijd immers dezelfde route. Daar pikt de Tripy de route vanzelf op. Kom je bij het eindpunt, dan zal je de route weer op moeten starten of de Tripy pakt de route weer op vanaf de start. Dit weet ik niet zeker.

tripyrider

• Actief Lid
  • **
  • Goed begonnen is .......half gewonnen
« Reactie #9 Gepost op: november 25, 2017, 01:18:52 pm »
Hallo allemaal,

- de route selecteren vanaf WP71 tot het einde  ......deze oplslaan als ..bv..deel1
- dan de route selecteren van WP01 tot wp71.....deze opslaan als ...bv...deel2
- de routes in RoadTracer sluiten met een lege RoadTracer terug beginnen
- Open deel1, selecteer het laatste route puntje (niet WP), dan tracks verbinden, open dan deel2
- en hupsake, de twee routes staan aan elkaar met nieuw startpunt
- vergeet niet de plaats te controleren waar je route aan elkaar hebt gezet