Auteur Topic: Eurotour 2014, naar Bievre (B) Route vanuit NL+ Rondrit + Route terug  (gelezen 2329 keer)

STXrider

• Actief Lid
  • **
Eurotour 2014, naar Bievre (B) Route vanuit NL+ Rondrit + Route terug
« Gepost op: augustus 05, 2014, 11:57:56 pm »
Zoals beloofd zijn hier de routes van de Eurotour 2014 voor de Tripy  :)

Inschrijven was 28-8 van 8.30 uur tot 10.30 uur. De heenrit van de EURO-TOUR vertrok vanuit Heerlen, via de Ardennen naar camping "LES 3 SOURCES" in Bievre (B)".
De Belgische Tripy gebruikers kunnen de "route terug" als heen route gebruiken om richting Breda te gaan, en de "heen route"om weer naar Belgi? te gaan  ;)

• De heenroute is ongeveer 320 Km lang, deze route heet 1a Euro2014 heen
  • De vrijblijvende rondrit gaat door Belgie, Luxemburg en Frankrijk en bevat 380 Km puur stuurplezier, met een lengte van ongeveer 380 Km. We overnachten weer op dezelfde camping. Maar die heb ik laten beginnen bij een caf? in Bievre (B). Deze route heet 2a. Euro2014 Rondrit 1
    Rondrit 1 is gecontroleerd aan de hand van de Garmin route. Tevens heb ik deze route ook bijgewerkt met verkeersborden en aanwijzingen via google  ;)
  • Wederom is er deze dag een vrijblijvende rondrit van ongeveer 340 Km, door Belgie en Frankrijk. De rondrit 2 van de Eurotour vond ik niet zo mooi maar zal hem als het systeem het weer doet converteren en controleren voor de Tripy
  • Voor de mensen de nog even willen toeren heeft MMC'72 een leuke rit gemaakt van ca 90 km tot bij Houffalize en dan de E25 op richting Maastricht. De E25 op vond ik geen goed idee en heb de route aangepast in  8) een toerrit naar Baarle Nassau. Vandaar hebben we de snelweg genomen richting Rotterdam. Deze route heet 3a. Euro2014 terug
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2014, 12:35:11 pm door STXrider »
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4