Auteur Topic: 13 September Eifeldiplom 2014, Ochtend-+Middagroute tot. 150km, Bad M?nstereifel  (gelezen 2399 keer)

STXrider

• Actief Lid
  • **
Eifeldiplom 2014:
Ik heb afgelopen weekend meegedaan aan een toerrit in Duitsland nl. "Eifeldiplom Classic".  Daarvoor heb ik er ook nog een extra dag (ervoor en erna) aangeplakt om optimaal te kunnen genieten van het gebied Bad M?nstereiffel en voor de dagen vrijdag en zondag een route gemaakt

Route :
Route is ingedeeld in 2 delen, waarvan het 1e deel als einde "Haus Waldfrieden" heeft een bikertreff, dus goede pauze. Na de middagrit kom je ook weer hier terecht.

Tripy:
De Tripy 2 heeft het prima gedaan, maar je zult totdat er een update is niet op de symbolen rijden omdat de info van de kaart niet klopt. Door de oude kaart zijn de symbolen niet goed, en afslagen niet juist. Maar gewoon het beeld op route gezet en het gaat feilloos. ook heb ik gemerkt dat Roadtracer graag de korte weg in het dorp neemt i.p.v. de doorgaande weg.

De routes die ik heb gereden heb ik hier in 1 zip-bestand neergezet.
  • VR = Vrijdag
  • ZA = Zaterdag (rit Eifeldiplom)
  • ZO = Zondag
  • De heen en thuis route zal een ieder zelf wel maken  ;)

Meer info over Eifeldiplom staat hier klikkerdeklik

NB:
Het is toch wel iets voor de gevorderde rijder. Je moet voor het deelnemen toch wel een paar haarspeldbochten gereden hebben, om toch wel wat bochtjes door te kunnen rijden.

« Laatst bewerkt op: juni 21, 2015, 08:10:01 pm door STXrider »
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4

STXrider

• Actief Lid
  • **
Re: 13 September Eifeldiplom 2014, Ochtend-+Middagroute tot. 150km, Bad M?nstereifel
« Reactie #1 Gepost op: september 24, 2014, 12:27:32 pm »
De bestanden zijn zo groot ondanks indeling per dag? Dus hieronder nog de*.gpx files voor Garmin. Dan kan iedereen die een TomTom en Garmin ook de route laden  ;)

De Gamin files zijn zo groot dat ik zelfs die in een gezipte file moest stoppen......... :-\
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4