Auteur Topic: Tripy Treffen 2017  (gelezen 3492 keer)

STXrider

• Actief Lid
  • **
Tripy Treffen 2017
« Gepost op: augustus 25, 2016, 10:58:28 am »
In 2017 bestaat dit forum 5 jaar, en is het misschien leuk om een Tripy Treffen te organiseren........

Ik plaats nu maar alvast een oproepje, om te kijken of er misschien animo voor is? Om eens te brainstormen om Tripy gebruikers / geÔnteresseerden bij elkaar te krijgen.
Ik zou ook kunnen googelen of er misschien Duitse Tripy gebruikers zijn om zo een internationaal deelnemersveld te krijgen.Aangezien de meeste forumleden uit BelgiŽ komen is het het beste om het in BelgiŽ te organiseren. Maar Luxemburg ligt ook lekker centraal en mooi rijden met voldoende campings of andere alternatieven.

Suggesties m.b.t. de periode zijn ook goed, want ik weet niet wanneer BelgiŽ op vakantie gaat? Zelf dacht ik aan een weekend in juni/juli 2017 ?

Misschien is Tripy zelf ook wel geÔnteresseerd? Enfin denk er eens over na  ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2016, 11:01:36 am door STXrider »
Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4

zzoemie

• Forumlid
  • *
Re: Tripy Treffen 2017
« Reactie #1 Gepost op: augustus 26, 2016, 01:10:41 pm »
Hoi,

Hier is er alvast interesse.
Een WE in juni 2017 is voor ons OK.
Hou er eventueel ook rekening mee dat er mensen zijn die niet op camping kunnen (rugproblemen) en dus een hotelletje nodig hebben in de onmiddellijke omgeving.

Groet

Dirk

STXrider

• Actief Lid
  • **
Re: Tripy Forum Treffen 2017
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2016, 11:31:11 am »
Het is pas in 2017 we hebben even de tijd. Denk ook niet dat alle 100 leden komen. Het is ook de intentie om het een Basic Treffen te laten zijn, gewoon om Tripy rijders samen te brengen in 1 weekend.

Lijstje:
  • Zelf dacht ik dat Diekirch een mooie locatie kan zijn Campings genoeg en op loopafstand ook hotels, cafetaria in de binnenstad.
  • Misschien dat er mensen uit delen van Belgie of 1 centrale mooie aanrijroute gemaakt kan maken
  • Ook een aanrijroute vanuit NL, via Limburg  ::) denk ik.
  • Misschien zijn er wel Fransen / Duitsers die dit lezen?
  • Een rondrit is altijd wel te fabriceren  :D
  • Wie connecties heeft met Tripy zelf?
  • Eens polsen hoe Tripy er tegenover staat om mee te werken? Misschien een dag aanwezig te zijn?
  • Ik weet ook niet hoe Eagle de oprichter er tegenover staat?
  • Ik weet ook niet wat voor Belgen een gunstig weekend is? Tripy is bekender in BelgiŽ dan in NL

Genoeg over na te denken......

Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx - CN 2017.20 ~ Roadbookhouder A4

Eagle

• Administrator
  • Actief Lid
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2016, 08:00:28 pm »
Goh, is het al zo lang? Misschien de gelegenheid om misschien eens wat meer Tripydingen te organiseren? Workshop of iets dergelijks?

V

• Forumlid
  • *
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2016, 06:06:03 pm »
Zie ik ook wel zitten.
Grtz V